Med Det digitale talkshow vil vi skabe en debat-podcast, hvor vi går væk fra det klassiske format med en vært der holder mikrofonen for en gæst, men hvor vi har gæster inde til en snak om alt det som vi selv er nysgerrige på i den digitale verden – også med de kritiske briller. Vi udfordrer de ting vi oplever i vores digitale hverdag og diskuterer dem med kloge hoveder der kender dem bedre end os.
Kundeservice er jo ikke et nyt begreb, men da langt det meste salg og kontakt med kunder, medlemmer, etc. foregår online, er man som virksomhed nødt til at digitalisere dele af sin kundeservice og for nogen måske det meste.
I dette afsnit af Den digitale talkshow, har vi besøg af Linea Svendsen fra KMPG Newtech og Henrik Fabrin, som er CEO og Co-founder af virksomheden Certainly. De arbejder begge med conversational AI, som vi ofte kæder sammen med chatbots.
Det er dog langtfra kun en snak om chatbots, vi taler om digital kundeservice generelt.
Vi håber du har lyst til at lytte med, hilsen Ole og Peter