Brev til 2050

Brev til 2050

Egentlig må man jo ikke åbne andre folks breve... men for klimaet, må vi gøre en undtagelse. 'Brev til 2050' er en serie til fremtiden. Et brev fra os til dem, der lever i år 2050. Til den tid har den globale opvarmning givet et vildere og mere ekstremt klima. Eksperterne har advaret om udviklingen i årevis, så hvorfor bliver de fleste af os ved med f.eks. at flyve og forbruge, som vi altid har gjort? Og hvad siger vi til næste generation, der må leve med vores beslutninger og ikke-beslutninger? I 'Brev til 2050' skriver vært Ole Brink sammen med en gæst et brev til fremtiden. Genudgivet RSS-feed.

Sidst opdateret 26. jun 2026

Afsnit (6)

6:6 - fra forfatter Hanne-Vibeke Holst

25. jul 2024

00:31:35 1

5:6 - fra fremtidsforsker Anne Skare Nielsen

22. jul 2024

00:34:55 2

4:6 - fra skuespiller Nicolas Bro

18. jul 2024

00:33:38 3

3:6 - fra klimaaktivist Selma de Montgomery

15. jul 2024

00:33:35 4

2:6 - fra klimaminister Lars Aagaard

11. jul 2024

00:31:11 5

1:6 - fra professor Eske Willerslev

8. jul 2024

00:34:30 6

Relaterede podcasts